Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok regisztrálni?

Az oldalon történő vásárláshoz, vagy, hogy első kézből értesülhessen az aktuális akciókról, és igénybe vehesse a törzsvásárlóknak járó kedvezményeket, regisztráció szükséges.

A regisztrációt a főoldal bal menü sávjának az alsó részén találhatja meg, ahová kattintva regisztrációs menübe léphet.

Itt kell megadni a vásárláshoz szükséges adatokat, amelyek alapján a későbbiek során a rendszer be tudja önt azonosítani.

Amennyiben a számlázási cím eltér a szállítási címtől, kérjük adja meg a szállítási címet is. A későbbiek során, ha változás áll be, az e-mail címével és a jelszavával belépve a saját adataim menüpontban bármikor módosíthatja megadott adatait.

Amikor kitöltötte az adatokat kattintson a Regisztráció elküldése feliratra.

Amennyiben adatait helyesen adta meg úgy kapni fog pár percen belül egy e-mailt a megadott e-mailcímére a regisztráció elfogadásáról, és már is nyitva áll ön előtt a vásárlás lehetősége a Zigi Shop üzletében.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?

A jelszavát és a felhasználói nevét a regisztrációkor megadott e-mailben elküldtük Önnek.

Amennyiben nem őrizte meg az e-mailt,  a regisztrációkor megadott e-mail címét beírva, majd a Jelszó küldése linkre kattintva a megadott e-mail címre elküldjük jelszavát.

Hogyan tudok rendelni?

A vásárlási folyamat része a rendelés.

Ha még nem regisztrált felhasználó, akkor előbb regisztrálnia kell a törzsvásárlói rendszerbe, ami nem vesz igénybe 1 percnél több időt, és már is nyitva áll ön előtt a vásárlás lehetősége a Zigishop webáruház üzletében, és élvezheti a törzsvásárlóknak járó kedvezményeket is.

Ha már regisztrált felhasználó, akkor a rendeléshez be kell jelentkezni, és nincs más teendő, mint a megvásárolni kívánt termékeket a kosárba behelyezni, majd elküldeni a rendelést.

A termék mellett található mennyiség mezőbe akár kézzel is beírhatja a mennyiséget, amennyiben nem egy darab terméket szeretne megvásárolni.

Amennyiben más termékeket is szeretne megvásárolni, nincs más teendője, mint azokat is behelyezni a kosárba.

A bal felső sarokban láthatja mindig hogy mi az, amit már a kosárba helyezett, és hogy összesen mennyi az értéke, amit szeretne megvásárolni.

További lehetőség van arra, hogy módosítson a kosár tartalmán, ehhez a bal felső sarokban található kosár megtekintése szövegre kell kattintania, ahol könnyedén hozzáadhat, vagy ki tud venni a kosarából.

A rendelés lezárása: Amikor minden termék a kosárba került, amit szeretne megvásárolni, a rendelést el kell küldenie, a rendelés elküldése szövegre kattintva.

Ezután a megrendelésről e-mailben is értesül, és hamarosan kollégáink telefonon is felveszik önnel a kapcsolatot a rendelés és a szállítás adatainak a pontosítása céljából.

Rendelését a saját adataim menüpont alatt nyomon is követheti, hogy rendelése éppen milyen státuszban tart.

Köszönjük a bizalmát, és örömmel üdvözöljük az Zigishop törzsvásárlójaként.

Ha eltér a szállítási cím, a számlázási címtől?

Amennyiben a számlázási cím eltér a szállítási címtől, kérjük, a regisztrációkor adja meg a szállítási címet is.

A későbbiek során, ha változás áll be, az e-mailcímével és a jelszavával belépve a saját adataim menüpontban bármikor módosíthatja a megadott szállítási címet, így akár minden rendelését kérheti más szállítási címre.

Hol tudom személyesen átvenni a rendelésem?

Személyes átvételre raktárunkban jelenleg nincs lehetőség!

A termékeket minden esetben futárszolgálat szállítja ki a csomagok biztonságos megérkezés érdekében.

A szállítási feltételekről, részletesen tájékozódhat a szállítási feltételek menüpontban.

 

Kérhetek e házhozszállítást?

Természetesen az ország egész területére kérhető házhozszállítás, kedvező díjakkal.

A szállítás pontos díjait a szállítandó termék súlya és a szállítás helye határozza meg.

Részletes tájékoztatást a szállítási feltételek menüben talál.

Hol tudok egy termékről kérdezni?

Amennyben egy termékről szeretne olyan információt megtudni, amit nem tartalmaz a termék adatlapja, kérjük, írjon nekünk e-mailt az info@zigishop.hu címre, és a tárgy mezőbe mindig írja bele a termék nevét, és a levélbe másolja be az adott termék linkjét, hogy könnyebben válaszolhassunk a feltett kérdésre.

Bízunk benne sikerül önnek is választ adnunk a termékkel kapcsolatban, és elégedett vásárlóink közt üdvözölhetjük önt is.

Ingyenes szállítás

10 000 Ft. felett a szállítási költséget mi fizetjük!

 

Kérdésed van?

Keress minket, írj nekünk! 

rendeles @ zigishop.hu

 

Látogassa meg a Zigishop.hu webüzletet a ShopManian

Árukereső.hu